divendres, 4 de novembre del 2011

Pronte farà cent anys la repoblació del Benacantil

El mont Benacantil en plena ciutat i com a punt on es pot gaudir de la natua dins d´una ciutat, dins de poc farà 100 anys que va ser repoblat pel Ingerier Fancisco Mira i Botella que en 1925 va ser nomenat fill adotiu d´Alacant per la seva tasca.

Hui és un lloc de paseig i esbarciment de la població i ofereix una panoràmica expectacular de la població.
De vegades abans d´acudir a la meua faig una petita pasejada per la seua pinada i vaig trobant ocells que quasi sempre anote amb molta ilusió.
Per exemple el passat divendres : una blanca va sobrevolar la pinada i va ser una visió magnifica.
També vaig sorprendre a dos trencapinyos menjat d´una branqueta baixa de un gran pi.
Diverssos cul-roigos vaig poder vorer pel meu recorregut i també alguns pinzà acompanyaven als nombrossos teuladins.
Dos pu-puts caminaven per terra alimentant-se de cuquets.El pit roig dins de léspesura canta sense parar.
Un llarg nombre de pardalets podria esmentar: xoriguer, gavina, cardenera, merla, verderol, gafarró i tot-estiu podrien ser una mostra de la varietat que hi ha al famós Mont Benacantil

Per a finaltzar comentar que a prop també tenim la Serra Grossa i estic segur que hi ha intercanvi d´ocells d´un lloc al altre.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada