dimecres, 22 de juliol del 2015

Fotografiant als meus veïns els papamosques grissos( Muscicapa striata) en el carrer vell de València 22-07-2015 a la Vila Joiosa.

fa un parell de setmanes vaig escoltar per la nit un papamosques gris( Muscicapa striata) el seu inconfundible sit-sit. I  ahir vesprada quan anava cap a casa mon pare el vaig poder observar caçant mosques i mosquit al fil d´aram dún xaletet del camí Vell de València.També hi havia un parellde cries que ampapussava constantmnt.


En algun moment els teuladins imitaven la captura de mosquits, però en més mala pata que el vol del papamosques gris.Els jovenets , no paraven de obrir el bec.
També acudeix una oroneta i para prop d´on el papamosques atrapava els insectes.Jo pasant de tots fotografiava tractant d´agafar el millor angle , cosa que no se si vaig aconseguir.














la constància que reclamen aliment fa que la mareta no puga ignorar-lo i continuament fa viatges per tal de callar-los.



de tot el que he contat , una oroneta comuna ès testic , si no ho creeu podeu preguntar-li i ja sabeu mai diuen mentides, ja que van ser les que li van traurer les espines del cap a Jesucrit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada