dimecres, 28 de setembre del 2016

Alex i jo a la zona dels Castellets a Aigües , passem una estona molt entretenguda. 25-09-2016 ( Tellerol de garriga, buscarla de canyar i tellerol capnegret).

La jornada fresqueta i molt humida , ja que algunes gotetes hi han , respire una forta olor a joliverda que emana una esencia de lo més penetrant.
El fenoll alt comença a dolblegar-se i cau cap avall. Altres espècies vegetals com el baladre ja ha perdut tota la seua flor i resten molt poques o ninguna.
A la fonteta els caragolests negrets néncara perduren, record de la infantessa, jo jugava amb ells.....
Senc el xac-xac de la Cantillans i m´alegre , perque ès molt bona senyal......................

Tinc que dir-vos que moltes fotos són del meu company de surtides al camp Alex Seva Merin que per a la seua joventud té molta experiència fotogràfica.



just ve a visitar-mos on nosaltres estavem amagats per vorer com caien les tellerols a les xarxes.
observant aquesta foto veig que tinc que retallar-me un poc la barba i fer-me un lifting per eixir a la próxima millor.......
la buscarla de canyar també amb molt de greix , ja preparen el viatge a l´Àfrica..............


Rodejats per insectes de tot tipus : formigues , vespes , aranyes.......








unes gotetes cauen i refresquen l´ambient que falta fa ....tan sols deu minuts aixó no pot ser¡¡¡¡¡¡


va ser lliberat al instant el parotet......¡¡¡¡¡

mai falla la fonteta tot un miracle aquesta font del Castlet a deu kms de la civilització.
un enganyapastor atropellat a la carretera que puja a Aigües......una pena però molts són els que cauen.

1 comentari: